Bedårande bokklipp


Det verkar vara fler som faller för att skapa nya konstverk från klipp i tidningar och böcker. Vid ett spontanbesök på ett galleri längs Hornsgatspuckeln för någon vecka sedan fann jag det här bokhuset. Så otroligt fint, så detaljrikt så bedårande. Men får man göra så här med böcker?
#1 - - Åsa:

Så vackert! Ja, jag tycker absolut man får göra så med böcker :-).



Vad fin soffan blev förresten! Vacker grön färg.



Ha en fin dag,

kram /Åsa

#2 - - Monica:

Fantastiskt hus! Men jag gillar inte riktigt att klippa i sönder böcker...

Kram, Monica

#3 - - Annelie Andersson:

Hej!



Tack för titten! Samtidigt som det är avskyvärt att jobba timme efter timme med tung jord, så är det fullkomligt underbart! :) Jag ska precis uppdatera med nästa del i bygget. Kul att du vill följa mitt växthus! Jag hoppas hoppas hoppas att det blir klart till helgen!



:)