Det är de små detaljerna...




Ett gammalt talesätt låter uttrycka att "Det är de små detaljerna som gör det". Ett vackert hem, enligt mig, byggs inte på en dag. Grunden ja, men sedan tillkommer lager på lager av personliga årsringar. Så är det med vår lägenhet i stan; matsalsbordet köpte jag redan som student, soffan för drygt tio år sedan och så vidare. På Solåkra har grunden kommit på plats och vi söker efter detaljerna som gör det. Tavlor, lampor, små hyllor osv. Jag älskar växtplanscher och kan tänka mig 6 eller kanske t o m 12 stycken inramade som binder samman hallen med övervåningen. Som exempelvis de här som såldes via Stadsauktion
#1 - - Monica:

Så sant som det är sagt! Och det är detaljerna som är det svåra, tycker jag! Det ska inte vara för mycket, men heller inte för litet...

Växtplanscher är jättefint!

Kram, Monica