City chic trädgårdsslang


Så här i slutet av januari väcks trädgårdsplaneraren till liv igen. Med senaste numret av "Allt om Trädgård" och Garden Glorys trädgårdsslangar, för glamorösa människor med skitiga naglar är jag redo för planering. Visst är det kanske onödigt att lägga pengar på en snygg slang, men tänk så glad jag kommer att bli varje gång det är dags att vattna.  Den här åker upp på önskelistan direkt. Tipstack till Trendenser.

#1 - - Monica:

Det är klart, att man ska unna sig något man blir glad över varje gång man ser!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram, Monica

#2 - - Anonym:

Jag vill också ha! :-)//Mia

#3 - - Mia:

Jag vill också ha en sån! Tänk så fint ihop med mina fina gula snickisar och skitiga handskar!//Mia

#4 - - Mia:

Jag vill också ha en sån! Tänk så fint ihop med mina fina gula snickisar och skitiga handskar!//Mia