Det blev en längre paus

Kära bloggläsare. Tack så mycket för trofasthet och uppmuntran genom alla år som jag har bloggat om trädgård och renovering av vårt torp. Jag hade intentionerna att fortsätta att blogga om trädgård och lantlivet, men de senaste åren har det inte blivit av. Det är flera skäl, men den största är förändringen i livet. Var sak har sin tid och min tid för trädgårdsbloggande går in på sparlåga. Vi älskar vårt Solåkra, och fortsätter förstås att pendla under den grönskande säsongen. Men med en son med stora speciella behov, blir landet mer en plats för rekreation och mindre en plats där vi utvecklar och kultiverar trädgård. Trädgårdsdrömmarna fortsätter, men kanske mer på ett annat sätt. 
 
Så med det vill jag tacka så mycket för den här tiden. Och så hoppas jag att få tillfälle att väcka bloggen till liv vid ett senare tillfälle i livet. Och sociala kanaler har jag inte lämnat. Du hittar mig på instagram och pinterest och min mer stadsorienterade blogg stiligahem.




#1 - - Monica:

Hej! Tråkigt att höra att du inte hinner blogga från ert sommarparadis, men självklart går livet före!
Hoppas att det reder upp sig med er efterlängtade son och att du snart kommer tillbaka!
Kram från mig!
Monica

Svar: Tack Monica för din kommentar. Den gladde mig mycket. Vi har haft en härlig jul med familj både i Stockholm och i Småland och hoppas du också haft en skön jul med familjen
Varma hälsningar
Ledighetsparadiset Solåkra