Radio i retrostil

För att vi inte ska vara helt isolerade i vårt lilla torp har vi idag inhandlat en radio i retro stil. Nu kan vi hålla hos helt informerade om hur svininfluensan utvecklar sig, några vinklade reportage från Dagens Eko, Dagens dikt, SMHIs gissningar om vädret och annat skoj.
#1 - - Zara:

Hejsan.

Vad roligt att titta på era framsteg med torpet, jag är själv intresserad av byggnadsvård, om du vill se något av det så kolla i den ena av mina blogga ljuskronor och nostalgi.

Har ni bytt degen på ugnen i järnspisen.

Det blir mycket bättre att baka i den då,hur gick det blev baket bra?

Du har helt underbara bilder på blommor, så vackra, kungsängsliljan har jag aldrig någonsin sett i verkligheten.

Om du tagit bilderna själv så är du väldigt bra på det.

Alltså vitsippeskogen får mig att genast vilja packa väskan sätta mig på flyget och flytta härifrån, man blir ju helt galen när man får se något så vackert.

Kram Zara.

#2 - - Zara:

Jag glömde skriva att nu sparar jag en länk i min blogg till dig så jag kan titta in igen.

Ha det bra i paradisskogen.

Kram Zara