Faster och farbror!

Klockan 23 på bb och 0019 var han född: Min älskade brors son. Och i ett nafs blev jag faster. En ny titel, en ny roll, helt oförtjänt. 
 

Jag är redan tidigare moster till tre härliga killar (den yngste på bilden), och det är väldigt speciellt med en systers barn. Min syster och jag är liksom mest släkt. Det skiljer bara 1,5 år, vi har känt varandra alltid. Killarna älskar jag av hela mitt hjärta. Men jag inser idag att det är minst lika speciellt med en brors barn. Den första tanken som slog mig var nämligen att nu var min släkt säkrad en framtid, en ny E är född. Och han är världens underbaraste - fastän jag inte sett honom än.
#1 - - Sofie:

Grattis till titlen som faster! Åhh vad mysigt att få snusa liten ny bebis :-)

Kram Sofie

#2 - - Zinkis:

ÅÅÅhhhh vilken liten goding! Ha en trevlig fredag!

Kraaaam

#3 - - Mia:

Grattis får man passa på att säga! Mitt första besök här men jag kommer gärna tillbaka.



Trevlig helg!

Kram Mia

#4 - - Ledighetsparadiset Solåkra:

Tack tack för söta kommentarer...