Höjden av lyx

Medan jag var ute och roade mig hos en väninna fixade min älskade make den här.


....En alldeles egen skogarderob i ett av våra lite smala och konstiga sovrumsutrymmen. Så nu har jag plats för alla skor, väskor, skärp och halsband. Längre in har jag väskor och stövlar. Som ni ser behöver den målas eller tapetseras lite för att få en snygg finish. Men jag är såååå glad.

Några favoriter på rad. De röda snabba tofflorna köpte jag i Indien.

Ps. Har börjat jobba igen. det har varit ganska intensivt och jag har inte riktigt hunnit med bloggandet i veckan - eller nu i helgen... Bättring nästa vecka. kram
#1 - - mi:

#2 - - Mia:

Åh, en skogarderob! Underbart! Kram/Mia

#3 - - Moster Mjölgumpa:

Hade du sett vårt skoskåp hade du nog ramlat baklänges. Det är inte roligt när man ska ha fram ett par ur den röran.

#4 - - Ledighetsparadiset Solåkra:

Mjölgumpa: Men du kan inte aaaana hur det har sett ut tidigare hos oss. Skor överallt - och då är vi ändå bara två vuxna.... Det här känns som en lyx utan dess like. Kan jag inte hålla ordning nu, då vet jag inte vad.



Mia: ja, jag misstänkte att du skulle gilla idén