Kan man få nog av rosor egentligen


De här vaserna har jag inte använt på ett tag, så det var riktigt kul att få fylla dem med rosor från mina föräldrars trädgård. Vaserna är från Paradisverkstan. I morgon eftermiddag bär det av till Solåkra. Vi hoppas kunna skörda potatis, morötter och rödbetor i helgen. Glädjer mig också till ett  besök av min syster och hennes familj som tittar förbi i morgon kväll.


Ljuvliga små rosor


Här fotograferade jag i kvällsmotljus vilket gav ett ganska coolt ljus i bilden, tycker jag själv. 
Bilden gör sig bättre i storformat...
 
#1 - - Poppins:

Neeeej, rosor kan man inte få nog av! :)

Underbara vaser, jag gillar Paradisverkstadens produkter väldigt mycket.

#2 - - Anna-Karin:

Åh, vad fint, rosor är underbara!!

Ha en superskön helg på solåkra och hälsa mannen, var så kul att ses lite igen i tisdags, underbart att ha kollegor som är vänner och som man längtar till när man är på semester. KRAM ak

#3 - - Solåkra:

Poppins och Anna-Karin: Tack för kommentarer

annakarin: Ja, tisdags kändes som att träffa vänner, inte kollegor.... KRam

#4 - - hanna:

Åh så vackert.

Hanna