Mellan säsongerna

Vilken härlig helg vi har på landet. I morse när jag tittade ut var jag extra tacksam över att jag inte bytt till sommardäck än. Här var det snöstorm. Igår däremot var det skönt. +11 grader och sol. Så vi flyttade ut utemöblerna och fikade i solen. 

1. Utemöblerna på plats 2. Rabarber och ogräs frodas i vårvärmen 3. Vi har flyttat ut sängarna till gästhuset 4. Snödroppar 5. Snöstorm 6. Krokus 7. Min dagliljerabatt 8. Sonen och jag var ute hela dagen medan maken jobbade 9. Och så planterade jag 40 talet påskliljor vid husväggen. 



#1 - - Monica:

Åh, så skönt det ser ut! Och vilket aprilväder i mars!
Så stor sonen har blivit. Och så söt!
Kram, Monica

#2 - - ai crypto signals:

Very rapidly this web site will be famous among all blog users, due to it's
pleasant content