Three is the magic number


  • Den 3:e december för fyra år sedan stormade maken in på SATS där jag tränade med en kompis. Mellan armarna höll han en gigantisk skylt där det stod "JAG ett HJÄRTA och sedan MITT NAMN", kunde jag annat än att smälta som is. Det hade jag ju egentligen gjort långt innan.
  • Den 3:e december för tre år sedan bjöd maken mig till London och friade på den plats där mina älskade farföräldrar bodde under många år.
  • Den 3:e december för två år sedan var vi åter i London tillsammans med kära vännerna M&B.
  • Den 3:e december för ett år sedan var vi panka efter att ha kajkat runt i Australien under 3 veckor, men lyckliga, och spenderade kvällen på en trevlig restaurang.

    Den 3:e december i år, idag och nu ser jag också fram emot.. Vi brukar ägna en liten stund åt att reflektera över året. Summera det bästa och det sämsta och vad vi önskar inför nästa år.  
#1 - - Moster Mjölgumpa:

Hoppas att ni haft en alldeles underbar dag.