Njut av Trädgårdslivs bildkavalkad

Resereportage från sagolika trädgårdar när och fjärran, djupdykningar i säsongsaktuella blommor och växter, tips för kryddträdgården, perennrabatter och vackra föremål. Allt presenterat med stora vackra bilder, intressanta texter och en gudomlig layout. Hur har jag kunnat leva utan tidningen Trädgårdsliv undrar jag? Den här tidningen ger garanterat våta "gröna" drömmar. 6 oktober kommer höstnumret... I can't wait!












#1 - - Weronica - En mammas dag:

Tack för påminnelsen! Jag prenumerade precis i början, men sedan tappade jag bort tidningen. Nu är det hög tid igen!

#2 - - Ledighetsparadiset Solåkra:

Weronica: jag har sett tidningen vid flera tillfällen. Hållt i den och tänk, nej. Men den är ju helt fantastisk - noterar jag nu

#3 - - annika christensen:

Visst är det en underbar tidning!

Gillar också den helskarpt.

VAckra bilder att vila i.

Ha det gott

Annika