Fornasetti Fisk

När min fru får en galen blick och säger "jag måste ha dom" så gör jag naturligtvis allt för att ordna detta. Jag ropade därför in kvällens (dyra) auktionsfynd - några små skålar från Fornasetti. Visst var mönstret litet skojigt?  /F







#1 - - Sök och du skall finna:

Skojigt och superfint! Hade gärna fått bo hos mig. :)

#2 - - Monica:

Hmmm! Påminner om ett fiskfat vi köpte i Tunisien för några år sedan. Jättefint ex. till påsk med olika sorters sill!

Grattis till fyndet!

Kram, Monica

#3 - - Mia:

Ah, du är ju ett föredöme! Bra gjort!

#4 - - Frun på Solåkra:

Åh, så du ropade in dem i allafall medans jag var ute och roade med tjejkompisarna ;-) Du är bäst!

#5 - - Dodo:

Vi gläder oss till sillunchen på Solåkra.

Supersnygga!

#6 - - Lit de Parade:

Vilka underbara skålar!!



Kolla in fornasettispeglarna på www.litdeparade.se

(finns under "accessoarer")