Kryddkrukor


I dag har vi köpt kryddkrukor till det nya köket. Visserligen visste vi inte direkt vad vi ville ha, och ändå kan jag säga att det inte blev som jag tänkte mig. Men resultatet blir fint. Hade tänkt plåta det färdiga köket i helgen, men så hade vi gäster och när andan föll på började det regna, så det får dröja ett tag. De nya kryddkrukorna kommer från belgiska D&M Depot och är handgjorda och ska tydligen vara vattentäta också. Egna bildbevis kommer senare. Den som väntar på något gott. (bilder nedan från D&M Depot)




Den nya krukan påminner om de här, men är svartare...

#1 - - Johannes Edmark:

Hej,



Ni verkar ha ett genuint intresse för inredning och verkar dessutom ha två väldigt fina hem. Jag håller på med ett projekt till en tidning och skulle vilja komma i kontakt med er. Har ni möjlighet att maila mig på [email protected], så har jag era kontaktuppgifter?



Stort tack på förhand. Väldigt fin blogg!



Vänligen,

Johannes

#2 - - Ledighetsparadiset Solåkra:

Johannes: Jag mejlar