Behind the scenes - kronprinsessbröllop


Hittade några bilder jag tog med min mobilkamera i somras, 19 juni närmare bestämt, och som jag inte tror att jag har publicerat på bloggen. Jag jobbade med kronprinsessbröllopet. Vi har sett dem otaliga gånger - bilderna som fotograferna tog, men det var kanske inte så många som fotograferade fotograferna. 70-talet fotografer trängdes på borggården för att få till den bästa bilden på alla celebra gäster. Det var en helt magisk stämning.


Danska kronprinsparet skymtar mellan SVT-kamera och dansk skvallerpress

#1 - - Monica:

Kul att få se foton på fotograferna! Det måste ha varit ett roligt uppdrag för dig?

Kram, Monica

#2 - - Sara Small Town:

Hej hej,



Jag tittar in till dig med jämna mellanrum (via bloglovin), men är dålig på att kommentera. Jag tänkte på det när du skrev en liten hälsning hos mig för ett tag sedan :-)



Jag älskade verkligen bröllopet och det måste ha varit en ynnest att få ha arbetet på ett sådant stort arrangemang. Så kul!! (Självklart blir jag nyfiken vad du arbetade med, men jag förstår om du inte vill berätta.)



Jag beundrar ert fina arbete på topret Solåkra. Det är så fint och med din känsla för stil kommer det bli än bättre.



Hälsningar

Sara Small Town

#3 - - Weronica - En mammas dag:

Vilka roliga bilder! Första gången jag ser "behind scenes" från denna stora dag. Kul!

#4 - - solåkra:

Det var helt magiskt att få jobba under den här dagen och självklart ett minne för livet. Jag publicerar bilderna nu, när det stora intresset lagt sig för att de inte eg ska ha ett nyhetsvärde utan mer som kul kuriosa.