Hallen - check!


Är supernöjd med den nya hallen. Den rost-gul--grå- blå tapeten knyter på många sätt ihop hela huset. Med det grå-blå vardagsrummet, grå-gula köket, grön-röda övre hallen och rosa-blommiga sovrummet. Det blev bättre än vad jag tänkte mig. Och resterna av köksgardinen som ursprungligen var tänkt som duk, blev till ett förrådsförhänge. Hur fint som helst. I kategorin Hallen kan du se hur det såg ut tidigare 

#1 - - Gitte:

Vackert! Ser helt underbart ut :)

#2 - - Monica:

Det ser så hemtrevligt ut!

Kram, Monica

#3 - - Sandra:

Hejsan,



Jag hittade hit när jag googlade efter bilder på Duros tapet Nyckelviken.



Jag och min man har också ett lantställe som vi håller på att renovera, och vi funderar också på Nyckelviken i hallen.

Jätterolig att se ert fina resultat! :)

Nu känner jag min ännu mer säker på att det kommer bli fint! :)



//Sandra

#4 - - Millah - väntar första barnet ♥:

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah