"These are a few of my favorite things..."



Vissa saker gillar man bara så där rakt av. Saker man ser varje dag och inte riktigt tänker på. Nja det är väl inte helt sant. Jag har alltid velat bo i det område där vi bor - och det är just känt för att vara fyllt av röda tegelhus från 1910-13. Men idag slog det mig plötsligt, på vägen till en lekpark med sonen, att jag verkligen gillar vildvinskläng på tegelvägg i kombination med ärgad koppar. Så fint! Så njutbart för ögat - och en sann glädje för själen.

Sånna här morgnar känner jag mig extra lyckligt lottad över att ha så mycket vackert så nära inpå knuten. Och att Stockholm är en fantastisk stad.

#1 - - Monica:

Skönt när man faktiskt ser, riktigt ser, och kan uppskatta, det man har i sin närhet! Annars är det ju så lätt att bli hemmablind...

Kram, Monica