Trädgårdsdesign blå rabatt, trädgårdskampen

Trädgårdskamp

Den 14 januari håller jag tummarna. Då är det nämligen premiär för SVT-satsningen Trädgårdskampen, där min bästa vän är med. Trogna Solåkraföljare minns kanske min blåa rabatt på framsidan, ja den rabatt som är som en blommande sjö? Och det är just Marielle, som har inspirerat mig till rabatten. Finaste och trofastaste vännen. Det ska bli så spännande att följa dig. 
 
Oavsett hur det går, så tycker jag att hon är modig som är med. Själv skulle jag aldrig drömma om att exponera mina trädgårdsbrister i rutan. Men så har jag inte heller haft ett trädgårdsintresse så länge. Men Marielle har å andra sidan också sin helt unika estetik och personlighet som är tydlig och definierad. You go girl!
 
Hoppas också att det här blir en härlig start på trädgårdssäsongen. Förhoppningsvis blir det fullt av inspiration till den egna trädgården och inte bara tävlingsmoment.  
#1 - - Monica:

Så roligt med ett nytt trädgårdsprogram! Och extra roligt måste det vara för dig, som har en god vän, som är med!
Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig och din familj!
Kram, Monica

Svar: Tack och ett riktigt gott nytt år till dig också
Ledighetsparadiset Solåkra