Detaljer Klong, Äng

Äng

 
 
Kan man verkligen ha för många vaser?  Ett för varje typ av bukett kanske är något att sträva efter. Och då vet jag precis vilken vas jag behöver. För jag har vackra vaser för stora buketter och vaser för höga, men däremot inte någon som passar få. Så där när man bara vill köpa några ranunklar, eller några supertulpaner, eller trädgårdens första ros. Någon pysslig människa som står och fixar med blomster i en oasis är heller inte riktigt min grej.
 
Eva Schildts nya vas "Äng" i glas och mässing för Klong har hamnat på min önskelista. Jag gillar den cylinderformade vasen och det vackra mönstret på insatsen i mässing. Vasen kostar strax under en tusenlapp.
 
Nu vill inte bloggverktyget länka, så här är länken till vasen. http://www.klong.se/?p=4518
#1 - - Moster Mjölgumpa:

Tänk att jag tror aldrig att man får för många vaser. Det verkar som om att hur många man än har så är det aldrig någon som riktigt passar.

Svar: Det har du så rätt i. Glad påsk moster mjölgumpa.
Ledighetsparadiset Solåkra